16 Eylül 2013 Pazartesi

아무리 어렵더라도 포기하지 맙시다-Ne Kadar Zor Olursa Olsun Pes Etmeyelim!!

아무리 힘들고 어렵더라도 결코 포기하지 맙시다!!
Ne kadar zor ve yorucu olursa olsun asla pes etmeyelim!!

Yeni döneme bu sözle başlamak istedim^^ Belki de eğitim hayatımın son yılı olacak bu yıla ne kadar enerjik başlarsam o kadar iyi. Evet Rabbim nasip etti ve 4.sınıf oldum^^






Açıkçası bu çok kolay olmadı. Gerçekten bir mühendis kolay yetişmiyor :D Öss maratonunda bile bu kadar koşmamıştım :D




Aslında olay daha yeni başlıyor :) Bizim bölümde şuana kadar ki tüm çaba 4.sınıf derslerini alabilmek içindi. 
Çok ama çok yorucu olsada sevince o kadar çile gelmiyor.

1.Sınıfta tökezlediğim için toparlamam kolay olmadı. Fakat düzenli çalışma alışkanlığı olmayan ben, bunu kazanmak zorunda kaldım. Dualar da yardımcım oldu. Duaların gücünü yabana atmamak gerek. Fetih suresi gerçekten ilaç gibi. 




Tabi hiç emek sarfetmeden armut piş ağzıma düş de olmaz :D 



İlkokul 1.sınıftan bugüne dek istisnasız ilk gün heyecanını yaşamışımdır. Bu sefer ki ilkokul 1.sınıfa başladığım zamanki ile aynı gibi. Başa dönmüşüm gibi :D Kalbim küt küt atıyor. 가슴이 두군 두군~~


Şimdi gelelim çok zorlandığım zamanlarda bununla nasıl başa çıktığıma... Bunları hatırlamalıyım ki bu yıl da yorulduğum da bu ilaçlarımı kullanayım :D

1.) Şu söz ile ayet, panomda asılıdır;
>>Ve sen yine denediğinde...
     ve yine kalbin daraldığında...
     ve yine bütün kapılar kapandığında...
     ve yine ne yapman gerektiğini bilmediğinde
     Uzun uzun düşün ve hatırla yaratanını!...
" ALLAH(c.c) kuluna kafi değil mi?" [Zümer Suresi-36] <<

2) Üniversite 1.sınıfın ilk günü G.Na'nın 키스해줄래(playfull kiss ost) şarkısını dinlemiştim. O yüzden bu şarkıyı dinlediğimde o güne dönüyorum. Kendime o heyecanımı hatırlatıp motive oluyorum. Bende ne garip biriyim yahu :D

3)Kendim çevirdim diye demiyorum :D SuJu KRY'nin  Dreaming Hero-꿈꾸는 히어로 şarkısı gerçekten insanı motive ediyor. Çevirince anlamını biraz kaybetse de yinede dinlemenizi tavsiye ederim ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-JOLJQtvINM

4) Kulaklığımı takıp yürüşüş yapmak. Şuan oturduğumuz ev yokuşlu bir yerde olduğu için pek gözüm kesmese de :D 
5)Kırtasiye alışverişiiiii :D Evet 22 yaşında olmama rağmen hala bu olayı çok seviyorum. Aldığım renkli kalem ve kağıtlar hala beni mutlu edebiliyor :D

6)Teknoloji alışverişi diyemem teknoloji mağazası gezmesi diyebilirim :D Almasam da dolaşmayı seviyorum. Kafamı dağıtmamı sağlıyor.

7)Kitap okumak...Bu neden listenin sonunda :(( Üniversiteye başlayana dek hiç elimden düşürmezdim. Fakat okul zamanı zaman bulamıyorum. Daha doğrusu bulmuyorum :(

8)Tatlı birşeyler yemek....Bu da klişelerden biridir. Fakat buna bir son vermeliyim.

Liste uzar gider.
Evet.  Yeni bir dönem başlıyorrrrrr. Hayırlı olsun ;)



에즈기 공부를 시작해 볼까?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder