19 Mayıs 2014 Pazartesi

Kendimle Bir Haftasonu :)

Forever alone modunda bir haftasonu geçirmiş bulunmaktayım :D Allaha şükür çok güzel dostlarım var ama bazen tek takılmaya ihtiyacım oluyor. İşte bu haftasonu kendimle takıldım. Arkadaşlarımın aksine birçok şeyi tek başıma halledebiliyorum. Sanırım 13 yıl boyunca tek kardeş olarak büyümemin bir sonucu.





Evetttt öncelikle uzun zaman sonra güzelce bir uyku geçtim.







     Gayet dinlenmiş bir şekilde uyandım. Grup arkadaşlarımla proje buluşması olmayan bir cumartesi 아주 행복해 ~
Hazırlanıp evden çıktım. Merdivenlerden inerken annemi arama ihtiyacı hissettim. Bir yandan da cüzdanımı alıp almadığımı kontrol edeyim dedim. Aynı anda iki işi yapamayan ben 3 işi birden yapmaya kalkınca, sonuç telefonum uçması oldu :(((( Yüz üstü yere kapaklandı. Ben şoklardayım tabi.



Apartmanın içinde düşürsem de ekran toz toprak. Dedim ekran gitti. Yapışkanını korka korka kaldırdım. Çok şükür ekrana birşey olmamış.Sadece şarj aletini taktığım yerin sağ tarafı hafifçe içine çökmüş. Seve seve aldığım şirin telefon kılıfım ekrandaki asetat kadar olamadı. O yüzden kenarları koruyan kauçuk kılıfıma geri döndüm. Ekran sağlam olduğu için kendime birazcık söylenmek dışında moralimi bozmadım. Annemle konuşa konuşa Kızılaya yürüdüm.
Kızılay'da karnım gurul gurul etmeye başladı. Ne yesem nerede yesem diye düşüncelere daldım. Kızılay AVM'nin yemek katı bol seçenek açısından iyi olabilir diye düşündüm. Tepsimi alıp alışveriş merkezi manzaralı yerime oturdum :D

İçerisinde patates püresi ve salçalı mercimek pilavı olan bir menü görürüm de almaz mıyım :) 
Yemeğimi yemiş avmden çıkarken gözüme starbucks ilişti. Karameli hiç ama hiç sevmem fakat dayımın ısmarladığı ice caramel macchiato ya bayımıştım. Starbucks öyle çok sık gittiğim bir yer değildir. Dedim bugün bir değişiklik yapayım ^^

Şimdi bile canım çekti. Sanırım bu yaz ki favori içeceğim bu olacak. Bu yaz ki demem abartı oldu. Malum zırt pırt 8 tl harcayamam. Bimin ice tea si neyime yetmiyor. Marjinal takılmaya gerek yok :D
İftardan önce bime gidince ben :D
Evett nerede kalmıştık. Yemek yedim kahvemi içtim. Şimdi Kore Kültür Merkezine doğru yol alma vakti 출발~~
Gerek dekorasyonu gerekse sakinliğiyle huzur verici bir yer. Sakince ders çalışıp kitap okunacak bir yer. Korece konuşma konusunda iyi olduğumu düşünüyorum ama kuralları tam anlamıyla bilme ve yazma konusunda eksikliklerim var o yüzden elementary kitabından başladım. Kitabı ödünç aldım. Evde de çalışabilirim ama orada çalışmak daha zevkli. Ah bir de cesaretim olup korece konuşsam :( Kütüphane görevlisine teşekkür ederimden başka birşey dediğim yok.

İnsanın kafasını dağıtabileceği bir uğraşının olması çok güzel bir his. Okul yüzünden istediğim hiçbirşeyi yapamadım :( Neyse ki fazla birşey kalmadı. Gerçi ben ders çalışmayı da seviyordum ama bu yıl... Neyse

Uzunca bir süre korece çalıştıktan sonra artık eve gitme vakti gelmişti. Evde vakit geçirmeyi severim ama şu sıralar ev arkadaşlarımla ufak sorunlarımız var o yüzden ayaklarım geri geri gidiyor.
KKM nin yakınında kuğulu park var.Oraya gitmeyi düşünüyordum ama otobüsü yakalamışken bineyim dedim. Yinede önceki gidişimin fotoğraflarını paylaşayım dedim








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder