6 Kasım 2014 Perşembe

"Okula Gidiyorum" 15.Bölüm'den Enes ve Julian 2.Kısım(Son)

15.bölümün Enes- Julian kesitlerini 2. kısmı. Bu videoyla beraber 15.bölümdeki En-Jul çiftinin :) tüm bölümleri çevrilmiş oldu.
1.kısmı izlemek için tıklayınız.

Program ve çeviri ile ilgili iki küçük notum var:
>15.bölüm yazısını okuyunca programı bilmeyenlerin kafası karışmış olabilir. Programın 15.bölümü fakat Enes ve Julian'ın dahil olduğu ilk bölüm ;)

>Çeviride gerek üst satıra gerekse >> << işaretinin arasına yazdıklarım. Ekranda beliren yazıların çevirisi. Kesinlikle kendi yorumum değil :) Programın akışına dahil olmak istemiyorum. Çünkü çevirmen yorumları bazen rahatsız edici olabiliyor.
Açıklama gereken durumlarda Ç.N ya da * ile ifade ediyorum.
İyi seyirler :)



2 yorum:

  1. teşekkürler çeviri için
    bu bölümde normalde yoon doo hyun da mı konuk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O daimi üyelerden sanırım. Diğer bölümleri izlemediğim için net birşey diyemiyorum. Sadece wiki profilinde cast member yazdığı ve bu bölümde deneyimli biri gibi davrandıklarından tahmin yürüttüm :)

      Sil