28 Kasım 2014 Cuma

Abnormal Summit Açılış Müzikleri / Abnormal Summit Opening Songs

Abnormal Summit başladıktan sonra G11 üyelerinin tanıtıldığı sırada çalan müzikler her bölümde çok hoşuma gidiyor. Bilmiyorum belkide G11'in karizmatik fotolarından dolayı da müzik hoşuma gidiyor olabilir :D Benim gibi müzikleri sevipte adını bilmeyenler varsa diye bu konuyu hazırlama kararı aldım :D

Öncelikle 1.bölümden başlayalım :) Bu bölümde her bir ülke temsilcisi ayrı ayrı çağrıldığı için fazlaca şarkımız var :D



1.Bölüm

Sam'in tanıtım müziği
Will Smith- Black Suits




Alberto'nun tanıtım müziği
1.09'da programda dinlediğiniz kısım başlıyor.
Ed Sheeron - Sing


Julian'ın tanıtım müziği (1.11'de başlıyor)
Mika -Boum Boum Boum


Robin'in tanıtım müziği
Mika - Elle Me Dit



Takuya'nın Tanıtım Müziği
Hey! - 和田 アキ子 m-flo loves Akiko Wada / HEY!

Zhang Yuan'ın tanıtım müziği
Pharrell Williams - Marilyn Monroe


Enes abinin tanıtım müziği ^^
The Kooks -  Around Town

Avusturalyalı Daniel tanıtım müziği
Kasabian - Eez-eh

James tanıtım müziği
Maroon - 5 Maps

Guillaume tanıtım müziği
Duke Dumont Feat. Jax Jones - I Got U


Tyler tanıtım müziği
Mkto - Classic



1.Bölümde toplu fotoğrafın çıktığı kısımda çalan şarkı
Onerepublic-  Love Runs Out




2.Bölümde Çalan Şarkı

Phillip Phillips - Raging Fire 


3.Bölümde Çalan Şarkı
5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect


4.Bölümde Çalan Şarkı
Onerepublic - Counting Stars


5.Bölümde Çalan Şarkı
5 Seconds Of Summer - Don't Stop



12.Bölümde Çalan şarkı
Calvin Harris- Blame
https://www.youtube.com/watch?v=SZUpGel4Iwo

13.Bölümde Çalan şarkı (1.bölümde Takuya'nın tanıtım müziği)
Hey! - 和田 アキ子 m-flo loves Akiko Wada / HEY!

Konu güncellenecektir.



4 yorum:

  1. 12.bolumun acilis muzigini cok merak esiyorum acaba biliyo musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayin bloguma uzun zamandir giris yapmamistir. Belki bulmussunuzdur ama yinede yazayim Calvin Harris in Blame sarkisi acilistaki kisim 0.56 saniyede basliyor https://www.youtube.com/watch?v=SZUpGel4Iwo

      Sil
  2. Ben baya geç yazıyorum ama 12. Bölümde 2.09 uncu dakikada çalan şarkı ney acaba biliyor musunuz

    YanıtlaSil
  3. 12. Böümde 2.09uncu dk da çalan şarkı netdi acaba :D çok önemli benim için.

    YanıtlaSil