14 Ocak 2015 Çarşamba

Heyecanla Beklenen Dizi: Hyde, Jekyll and I


Benim için 2015'i heyecanla beklememe neden olan dizi Hyde, Jekyll and I. Daha doğrusu uzun zaman sonra Hyde, Jekyll and I dizisi vesilesiyle bir diziyi heyecanla bekliyorum :)
Han Ji Min'i ekranlarda görmeyeli uzun zaman oldu. Herkes asker yolu gözler ben 2 senedir Han Ji Min yolu gözlüyorum :D Konusu:



Gu Seo Jin Harikalar Diyarı isimli tema parkının sahibi 3.kuşak zenginlerindendir.
Dışarıdan bakıldığında zeka,şans vs gibi herşeye sahiptir. Fakat çocukken geçirdiği travmatık bir kaza sonucunda iki farklı karaktere bürmüştür. Bir yanı soğuk,merhametsiz bir adamken diğer yanı tam tersi kibar ve centilmendir.
Bundan dolayı ne bir evliliği ne de ilişkisi olmuştur.

Seo jin düşük bilet satışları ve yüksek giderler nedeniyle Harikalar Diyarına bir sirk şovu koymak istiyor. Fakat sirk uzmanı Jang Ha-na (Han Ji Min) ile anlaşamamaktadırlar.
Ha na sirkin eski ihtişamlı günlerini geri getirme hayalleri kurmaktadır. Ha na, Seo Jin'in kişiliklerine vurulacağından habersizdir.

Dizi, Pinokyo dizisinin hemen ardından Çarşamba-Perşembe günleri Kore saatiyle 21.55'te SBS'te yayınlanacak.
Dizi Lee Choong-ho'nun webtoonu Dr. Jekyll Is Mr. Hyde'den uyarlanmış. Şu an için 20 bölüm olacak gibi gözüküyor.





Canımı sıkan tek şey kadroda Girls Day'den Hyeri'nin olması :( Hyeri sevenler bana kızmasın. Kore medyasının Hyeri'nin aegyosunun cılkını çıkarmasından dolayı kız bana çok itici geliyor. Onun bir suçu yok ama elimden birşey gelmiyor. Yapmacık buluyorum. Bu benim düşüncem. Sevenleri bana kızmasın.








Dizinin şuana kadar çıkan tüm teaserları aşağıda ;)
Teaser 1: Teaser 2: Teaser 3: Teaser 4: Teaser 5: 4.teaserda Hyun Bin ile Han Ji Min'in tanıtımı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder