10 Şubat 2015 Salı

Çekilin Yoldan Amber Geliyorrr ^^


An itibariyle F(x) Amber 엠버'ın Beautiful albümünün çıkış parçası olan SHAKE THAT BRASS'ın mv teaserı yayınlandı!!!


Daha şarkıyı dinleyemedik ama sadece dün yayınlanan Beautiful şarkısını dinleyince bile Lee Soo Man seonsaengnimin anlından öpmek istedim :D :D Amber bir hazine.^^



Teaserdan sadece şarkının -tabiri caizse- kop kop cısstak cısstak bir parça olacağını anlıyoruz. Havanın kapalı olduğu şu günlerde bizi canlandıracak türden gibi. Şuan için şarkıyı dinlemediğim için yorum yapamıyorum ama heyecanla bekliyorum 완전 기대된다♥♥




Beautiful şarkısı hakkında konuşacak olursam : Öncelikle şarkıya bayıldımmm. Şarkıyı başka biri söylese bu kadar sever miydim bilmiyorum. Sanki Amber'dan dinleyince büyülendim. Normalde yüksek notalara çıkılmayan şarkıları çat diye sevemem. Birkaç kez dinlemem lazım ama şarkı hemen kendini sevdirdi, kerata :D Şarkının klibi Amber'ın şirin mi şirin fotoğraflarından oluşuyor.





Şarkının sözlerinin bir kısmını kendimce çevirdim. Hem sözleri hem melodisi sizi dinlendiriyor. Gece yolculuğunda, ışıklar kapalıyken başınızı cama dayayıp dinleyebileceğiniz bir şarkı ^^



Gökyüzünü gizleyecekmişçesine başımı öne eğdim.
Karanlık kalbimde sonsuz geceler var.
Küçük bir kuş kafesi gibiyken dünyanın önünde kanatlarımı açamazdım.
Bir mücadeleyle bana gelebilmen için şarkı söylüyorum.
Böylece hayalim olan kanatlarım açılacak masmavi gökyüzünde daha da parlayacak
Böylece kapılarını kapatmış buz tutmuş kalbim yeniden atmaya başlayacak

Gökyüzüne yükselmiş yıldızı takip edeceğim.



Her bir şeyi Amber'a ait olan Beautiful şarkısını aslında 3 yıl önce hazırlamış. İnanmazsanız Twitt ine bakın ;)
Comebackle ilgili beni heyecanlandıran olaylardan biri de çıkış parçasında Taeyeon'un eşlik etmesi. Güzel bir sesle güzel bir rap in buluşmasıııı^^ 

 Sm'in  teaser ın 3 farklı versiyon yayınlayacağını duydum^^Şimdi 13 Şubatı bekleme zamanı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder