6 Şubat 2015 Cuma

SHINee Key Nostaljik Şarkı Söylüyor (Çeviri)

Yoo Hee Yeol Sketchbook'un 9 Mart 2013 tarihli yayınında konuk SHINee'ydi.

 Key, 어느 60대 노부부 이야기/ The Story of an Old Couple in their 60s  isimli bir şarkıyı seslendirdi. Şarkıyı Türkçe'ye 60larındaki Yaşlı Bir Çiftin Hikayesi şeklinde çevirebiliriz :)
Bu performansı En İyi Kpop MR Removed Performansları konusunda Kore Rüzgarı'nın önerisiyle keşfettim :) Gerçekten dinlendirici hoş bir şarkı. Key şarkıya ayrı bir hava katmış;) Türkçe sözleriyle şarkı daha da hoş bir hal alabilir :)





Key şarkının bir kısmını seslendirmiş. Tamamının Korece ve İngilizce sözlerini merak edenler için ekliyorum:

Korece Sözleri:

곱고 희던 두 손으로 넥타이를 매어 주던 때
어렴풋이 생각나오 여보 그 때를 기억하오

막내 아들 대학 시험 뜬 눈으로 지내던 밤들
어렴풋이 생각나오 여보 그 때를 기억하오

세월은 그렇게 흘러 여기까지 왔는데
인생은 그렇게 흘러 황혼에 기우는데

큰딸아이 결혼식 날 흘리던 눈물 방울이
이제는 모두 말라 여보 그 눈물을 기억하오

세월이 흘러감에 흰머리가 늘어감에
모두가 떠난다고 여보 내 손을 꼭 잡았소

세월은 그렇게 흘러 여기까지 왔는데
인생은 그렇게 흘러 황혼에 기우는데

다시 못 올 그 먼 길을 어찌 혼자 가려 하오
여기 날 홀로 두고 여보 왜 한 마디 말이 없소
여보 안녕히 잘 가시게
여보 안녕히 잘 가시게
여보 안녕히 잘 가시게

İngilizce Sözleri:

When you tied my necktie with your fair and smooth hands
I remember it slightly, dear, do you remember back then?

When our youngest son was taking a college entrance exam, the nights we stayed up praying for him
I remember it slightly, dear, do you remember back then?

Time has passed as such and we have came to here
life passes as such and we approach the dusk

The tears that you shed on our eldest daughter's wedding
Are now all dry, dear, do you remember those tears?

As time passed by and our hair grew whiter
Dear, you grabbed my hand and commented that everybody around us was leaving

Time has passed as such and we have came to here
life passes as such and we approach the dusk

Why do you try and go down the long road from which there is no return alone
You leave me here and dear, why don't you say anything
Goodbye dear
Goodbye dear
Goodbye dear

5 yorum:

  1. Sonunda "Oh" yapması...Allah'ım ağlatacak bu çocuk beni....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Key'in insanı ağlama moduna sokabilecek bir sesi var gerçekten.Romantic şarkısını en duygusal sevdiğim şarkı olmasında ve yıllardır bıkmadan dinlemem deki en büyük etkenlerden biri Key.

      Sil
    2. Şu çocuklar yok mu???Birisini çok sevsem diğeri bir atraksiyon yapıyor ve shawol olmamama rağmen bias seçmek istiyorum ama olmuyor...Hepsini çok seviyorum ve Key...Sustum...

      Sil
    3. Seçim yapma konusunda...Yok kardeş seçilmiyor :D Ben Minho ile başlamıştım. Fakat dediğin gibi biri atraksiyon yapıyor gözlerimden kalpler çıkarak dinliyorum/izliyorum :D Mesela Taemin için dans konusunda yetenekli,küçük kardeş diyordum. Bir anda büyüdü ve sesiyle şok etti. Bkz. Sherlock :D

      Sil
    4. Ahh Taemin deme bana :D *-*

      Sil