22 Şubat 2015 Pazar

(Türkçe Altyazılı) Park Seo Jun - Letting You Go Kill Me Heal Me OST Part 5


Oh Ri On'umuz yani Park Seo Joon(박서준)  Kill Me Heal Me dizisinin ostsinin 5.partı için Letting You Go (너를 보낸다) şarkısını seslendirdi.
Şarkı cuk diye Ri On karakterine uymuş. Dinlerken Ri On'un sözleri Ri Jin'e bakışı geldi.
Şarkıyı sözleriyle beraber dinlerken bana hak vereceksiniz.
Daha şarkının başlarında :
Kendimi muzip sözlerimin arkasında tutup, gizliyorum. sözüyle aklınıza ilk gelen isim kim olurdu?Tabikide Ri Jin'in "10 dakika bile ciddi olamıyorsun?"diye yakındığı Ri On


Ya da
Doğrusu, sana sadece bakmakla yetinmek çok zor. sözünü çevirirken aklıma Ri On'un Shin Se Gi'den gözlerini oyma tehtidi almasına yol açan erkek gözüyle attığı bakışlar geldi. Hemde uzun uzun :(

Dudaklarım titrese de tutuyorum.
Doğru olan bu olduğu için, yapmam gereken bu olduğu için...
Sahip olmaya çalıştıkça daha fazla harap olacak... 
...türden bir aşk olduğu için.
Çevirdikçe Ri On'a hüzünlendim. Evet yapması gereken bu :(. Kan bağı olmasa da kardeş kardeştir.

Seni yaralayacak şey, her ne olursa olsun engelleyeceğimi söylemiştim.
Fakat engelleyemediğim için seni yaralayacak şey hislerim olur diye korkuyorum.
Burada da Ri On'un hep senin arkandayım dediği sahneler geliyor aklıma. Açtığında karşı tarafı yaralanmasına neden olacak hisler Ri On'un değil de başka kimin olabilir?

Son kısımlar zaten yorumsuz her şeyi anlatıyor :(
Gitmem gerektiği kadar gittim, bir adım geride duruyorum.
Bu tür bir aşk olduğundan...
Sanırım uzun zaman oldu; kalbimin...
seni her gördüğümde benim değilmiş gibi davranması ve söz dinlememesi.
Hislerimle ilgili hiçbir şey yapamıyorum.
Kalbim gitgide daha çok acıyor.
Kendimi tutamıyorum, sana sarılmak istiyorum.
Fakat bu hislerim seni ağlatırsa diye korktuğumdan
Yine gitmene izin veriyorum.
Oh Ri On ahhh~~

Kendimi lisede edebiyat dersinde şiir açıklaması yapar gibi hissettim :) Dayanamadım yazmak istedim.
Şarkıyı çok sevdim. Sadece kayıt aceleye mi gelmiş acaba? diye düşünmeden edemedim. Bana böyle düşündüren gerçekten kayıtta sıkıntı olması mı yoksa Park Seo Jun'la alakalı bir sıkıntı olması mı bilemedim. Fakat yine de güzel iş olmuş. Park Seo Jun Jjjang ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder