25 Mart 2015 Çarşamba

NeO? 2: Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna

Bu konuyuda uzun süre taslaklarda hapis ettiğime göre artık yayınlayabilirim :D Öncelikle şunu diyeyim son derece akıcı bir kitaptı.Sadece metroda okumuş olmama rağmen ince olduğu için kısa sürede bitti.

Bir Değirmendir Bu Dünya'dan sonra Kürk Mantolu Madonna'ya geçişim baya keskin bir geçiş oldu :D Hem türleri hem de yazarların düşünceleri açısından. 
Spoiler vermeden konudan kısaca bahsedersem:
Asıl konu kitapta bahsedilen karakterin bir resim sergisinde Kürk Mantolu Madonla isimli tabloya hayran olmasıyla başlıyor. Bu tablodan sonra hayatının nasıl değiştiğini bizzat kendisinden dinliyoruz.

Kitabın konusundan ziyade tabiri caizse yazarın kalemini beğendim. Betimlemeye boğmamasına rağmen her şeyi gözünüzde canlandırabiliyor karakterlerin nasıl hissettiğini anlayabiliyorsunuz.
Kitabı genel olarak sevdim. Sadece ana karaktere gıcık oldum :D Belki de okurken melankolik bir havaya giremediğim içindir bazı düşünceleri çok saçma geldi. Duygusal anlamda aşırı uçlarda yaşıyor.  
Gerçi şuan okusam daha farklı düşünebilirdim.

Yukarıdaki fotoğrafta ayracım da var. Anlaşıldığı gibi özellikle çektim:) Geçen kitaptaki püskülü gözüken şirin ayracım minodonumun hediyesiydi. Bu ayraç ise İstanbul'a ziyaret amaçlı gelen bir arkadaşımla Galata Kulesine gittiğimizde aldığım ayraç.^^ Şuan okuduğum kitapta kullandığım ayraç ise kardeşimden yürüttüğüm ayraç :D Şşişş sır 비밀~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder