6 Mart 2015 Cuma

Takuya'dan Zhang Yuan'a Aegyo

Son zamanlarda hiç Abnormal Summit videosu çevirmediğim dikkatlerden kaçmamıştır :) Herkes Enes Kaya ayrıldığı için programı izlemeyi bıraktığımı düşünüyor. Tam olarak öyle değil. Ben Abnornal'i bir bütün olarak seviyorum. Sadece olaylar falan bir anda uzaklaştırdı. Fakat son bölümlere göz atınca çok eğlendim :D Özlemişim kerataları :) Fırsat buldukça yine ufak çevirilere devam etmeyi düşünüyorum. Bende Abnormal videosu çevirmek bağımlılık yaptı sanırım :D

Gelelim konumuza. Takuya önceden diğer üyelere nazaran biraz daha çekingen olmasıyla biliniyordu. Son zamanlarda kendini aştı :) Bu videoyu izleyince Takuya severlerin tepkisinin çok şirin~~ olması muhtemel :D Kawaiiii
Video 2 Martta yayınlanan 35.bölümden



Benim de dilime dolandı Dameyo dame dame :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder