1 Mart 2015 Pazar

[Türkçe Altyazılı] Lee Jong Suk Potato Star Dizisinin 15.Bölümünde - I Hear Your Voice Parodisiyle

İzlerken de çevirirken de çok güldüğüm şahane bir parodi olmuş. :)
Potato Star tvN kanalının uzun soluklu (120 bölüm) aile sitcom dizisi. Benim için diziyle ilgili en ilgi çekici şey dizinin kadrosunda Yeo Jin Goo'nun olması. Yeo Jin Goo bir çok dizide başrol oyuncunun  gençlik, çocukluk halini canlandırdı. En son I Miss You'da nunalarının kalbini fethetti :D :D
Neyse Yeo Jin Goo ile ilgili ayrı bir başlık açmayı düşünüyorum.

Potato Star'ın 15. bölümüne benim ilgiyle takip ettiğim bir isim konuk olmuş: Lee Jong Suk <3 <3 Hemde I Hear Your Voice da ki karakteriyle. Hal böyle olunca 15.bölümdeki sahnelerini çevireyim dedim. Kesinlikle gülme garantili :) Gözümden yaş geldi o derece :) Özellikle sonunu kesinlikle izlemelisiniz. Esprisi kaçmasın diye yazamıyorum :D
I Hear Your Voice izlemeyenlere de komik gelebilir ama izleyenler için daha komik olsa gerek. Çünkü dizinin müzikleri, sahnelere göndermeler falan... çok güldüm :D
Youtube videomu sildi :( Dailymotiondan da kovulana dek buradayız :)


7 yorum:

  1. Çok güldüm yaa süpermiş :D
    Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin <3 Beğenmene sevindim^^

      Sil
  2. Ayy...İzlerken tüylerim diken diken oldu "Iyyy" dedim bazı yerlerde :D
    Ama çokta komiğime gitti :D
    Ben bu bal dudağı çok seviyorum yaa...
    Kendi dizisinin parodysini yapan ilk insan sanırım :D
    Çok tatlı ^^
    Eline sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyy dediğin yerleri tahmin edebiliyorum :D Şu sarıldığı sahnede ayyy diye bağıracaktım :D Komik gelmesine sevindim^^
      Ben köpek konuşunda koptum :D
      2014'te art arda çok dizi çekip yoruldu ama bir an önce yeni bir diziyle dönsün bu tatlılığı izleyelim istiyorum^^

      Sil
  3. Ellerine sağlık :)) çok eğlendim

    YanıtlaSil
  4. Sonlarına doğru bittim XDXDXDXD Lee Jong Suk'um !!! Ne tatlı şeysin sen öyle XD Yerler seni canım oppam <3 <3 <3 <3 <3 XDXD Çok komikti ya . Çeviri için çok teşekkürler :D Çevirmen notları da renk kattı baya :D Grandfather Over Flowers sahnesinde şaşırdım doğrusu , dede olunca insanın içi tuhaf oluyo, dedeyi dövüp yerine geçesim geldi valla XD Jong Suk benim , bana ne XD<3 Şaka şaka , paylaşalım kızlar :D I hear your voice çok güzeldi , özledim ya (bitireli bir ay olmadı XD) Noona Romance türü gerçkten güzel oluyomuş , özellikle Lee Jong Suk ve Lee Bo Young bir araya gelince <3 Tekrar teşekkürler , çok eğlendim :D

    YanıtlaSil